28e september 2014

Godmorgon! Har för en stund sedan ätit en stor frukost och läst VeckoRevyn. Har lite att göra idag, så ska strax ta tag i det. Sen blir det som vanligt mys med familjen med middag och gotta i soffan. :) Igår så var jag ensam hemma, så jag gjorde en supergod middag, och gick sedan till Konsum med Leo för att sedan mysa i soffan tillsammans och se på Fångarna på fortet där Samir var med och sedan några avsnitt av PLL.
Nu ska jag fixa naglarna och ha lite söndagsspa. Ha en bra dag. Puss o kram
Bild från fredagsmyset med bästa mamma.

Postat av: Ida

Vad tycker du om hotell och turism? och varför valde du den? Är det mycket plugg osv? Vet du vad du vill bli efter gymnasiet? Jag är nämligen väldigt blyg, skulle den linjen kunna funka ändå?

2014-09-28 @ 21:45:01



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]