29e september 2014

Hej på er! Sitter på tåget in till stan efter en dag i skolan. Det har vart en skön start på veckan och nu ska jag träna armar på gymmet sedan skynda mig hem och äta middag. Ikväll blir det att plugga historia inför mitt test imorgon. 
 
Igår då? Då så sprang jag cooper-test på dagen, sen tog jag en lång och skön dusch. Efter middagen så övningskörde jag lite med mamma och pappa, och vi körde till Konsum och köpte godis som jag åt framför PLL med massor av tända ljus i mitt rum, bra avslut på veckan!



Postat av: Ida

Vilken gymnasie linje går du? Vad tycker du om den och varför valde du den? Är det mycket plugg osv? Jag vet inte vad jag ska välja och skulle därför vilja veta hur du tänkte oså

2014-09-29 @ 20:02:45



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]