8e september 2014

Hej! Har verkligen inte tid att blogga egentligen, men tänker vara snäll och lägga upp ett snabbt inlägg i alla fall. Vad har jag gjort då? Jo jag har pluggat körkortsteori, haft ganska mycket i skolan, myst massor, haft en bra träningsvecka (på riktigt länge) och inte så mycket mer egentligen. I fredags så for jg ut med Rebecca och åt på All Stars och tog även mina första cidrar här ute i Sverige, yey! På lördagen åt vi trerätters hos mina grannar och sedan for jag hem och pluggade medan jag åt lite godis (ett måste om jag ska kunna plugga) Och igår så vinkade vi hejdå till mamma och pappa som åker till Cypern utan oss i en vecka.. :( Hela familjen var här och åt och när dom hade farit så pluggade jag med min storebror och sedan myste jag ned mig i soffan med tända ljus, en påse godis och några avsnitt PLL. 
 
Nu ska jag börja med middagen här hemma åt min lillebror och mig, sedan ska jag ut och gå med min storasyster i det fina höstvädret. Ha en fin kväll!♥
Mys med bästis för någon helg sedan.
Mina fina klasskompisar
Middag och dricka med fina Rebecca.
När man glömt sitt hemma så passar denna utmärkt efter träning, mums!

Postat av: Lydia

Vart är din "heat" köpt? :)

Svar: På mitt gym :)
Sanna Lundberg

2014-09-08 @ 18:21:52
Postat av: Anonym

Hej Sanna! Jag måste bara börja med att säga att du är en stor förebild för mig och jag läser din blogg så fort du uppdaterat, och sjukt fin är du! Du verkar vara en sådan himla fin och snäll person och jag älskar också att mysa precis som du :D

Du har en sån sjukt snygg kropp och jag ser upp till dig som verkar ha en sån bra och hälsosam relation till mat och speciellt godsaker. Du visar liksom att det är helt okej att unna sig ett par gånger i veckan/när man känner för det och jag önskar att jag också var så avslappnad gällade speciellt godis osv.. Har du några tips på hur man kan tänka kring det och bara släppa alla tankar och njuta och sedan är det liksom gjort, att man inte går runt och sedan tänker på att man "syndat" om du förstår hur jag menar... Och hur många gånger tränar du per dag? Tips på bra övningar? Hur länge tränar du oftast och hurser ett pass ut för dig på ett ungefär?

Hoppas du orkat läsa allting, tack för en jättebra blogg! Förlåt för att jag är anonym, men det känns bättre så :-/

2014-09-08 @ 23:13:38
Postat av: Linda

Varifrån e din guld klocka? :) & due supervacker! :*

2014-09-09 @ 21:27:01



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]