9e september 2014

Godmorgon! Sitter på bussen påväg till körskolan för en lektion nu innan jag åker vidare till skolan. Vaknade dessvärre med halsont och igentäppt näsa denna morgon, så ingen träning för mig idag i alla fall. :( Så istället blir det plugg och lite vardagslyx med hemmaspa hade jag tänkt. Ha en bra dag alla. Puss o kram

Postat av: Mia

Älskar din blogg och ditt sätt att skriva!
Kan du inte lägga upp någon bild på ditt rum? Garderob och så? Behöver lite tips och så kul att se!
Kram! :))

2014-09-13 @ 12:27:21



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]