Det blev en bra dag!

Hallu, nu är jag hemma för någon timme tillbaka. Efter halkbanan idag så drack jag en Celsius och gick och körde ben på gymmet, sen drack jag min goda proteinshake från MM Sports medan jag åkte buss hem. Väl hemma hoppade jag in i duschen och sedan åt jag pizza till middag. Och nu sitter jag här och ska göra en omgång på teorin på datorn. Imorgon är det dock skola igen..känns tungt. Men denna vecka har gott rätt fort. Redan torsdag imorgon ju! God natt och sovgott mina fina :)




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]