Äntligen hemma

Tree hotel, där bl.a. Kate Moss bodde under sin vistelse i Lappland samt Victoria Secret modellen Karlie Kloss gjorde en spännande photoshoot för Vouge. 
 ICE HOTEL
LKAB, gruvan i Kiruna (detta besök var så spännande) 
Jokkmokk´s marknad bjöd på massa gott. Vi åt Souvas till lunch och köpte även med mig godsaker från detta stånd ^
På bussresan hem
 
Åh vad skönt att vara hemma i Holmsund igen! Har haft en superrolig resa tillsammans med mina klasskamrater och har lärt mig massor. Kom hem igår kväll vid 22, och några timmar efter fick jag äntligen sova i min egna säng, sov som en prinsessa! 
Idag har jag vart på kalas hos min kusin Cajsa som fyllde 11 år. Efter det åkte vi och handlade och då hittade jag även ett par efterlängtade kängor (liknande Timberlands) som jag velat ha i flera år nu! Och även ett par byxor som jag kan ha när jag ska resa, flyga och så. Lite snygg/fula. Haha, får visa er imorgon då det är ljust ute. :) 
 
Nu har vi nyss ätit en supergod och krämig pasta till middag, tillsammans med färskt italienskt bröd och såklart pesto. ;) Nu ska jag se på Pretty little liars, äta godis och bara mysa. 
Om ni skulle vara intresserade av att läsa om resan, så kommer jag göra ett inlägg på min reseblogg (skolblogg) imorgon. Ni finner den här på Sannareser.blogg.se 

Puss ooch kram




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]