Att komma hem till detta

När jag kom hem från Kiruna igår, så stod ett paket från Celsius och väntade på mig. Samt mina overknee boots (satt helt perfekt, längtar tills att få använda dom!) och även detta fina halsband från Marc Jacobs. Mycket shopping på senare tid. Nu måste jag ta och lugna mig! :)
 

Postat av: amanda

Är du ambassadör för celsius? Hur blir man det? tacksam för svar.
p.s din blogg äger:D

Svar: Nej det är jag inte. Detta var bara en gåva från dom. :)Åh tack, blir så glad! Kram!
Sanna Lundberg

2015-02-25 @ 00:25:57



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]