Berry morning





Vaknade upp imorse och åt denna goda frukost. Mamma har köpt hem massor av bär, och jag testade även Paulúns nya granola med smak av äpple och kanel :) 
Åkte upp till stan för lite ärenden innan lunch och nu har jag nyss ätit lunch framför The bling ring. Ska fixa lite här hemma för vi ska nämligen föra här hos mig innan vi åker på en hemmafest. Var så längesedan jag var på hemmafest. Ska bli kul! :)


Postat av: Fanny Kvist

Så gott! :)

2015-02-13 @ 14:15:44
URL: http://fannykvists.blogg.se/



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]