Friyey

Hej bebes! Imorse åkte jag till Obbolaskolan tillsammans med Linn. Vi informerade 9orna om en aktivitetsdag jag och några i min klass kommer att ordna för dom. Ska bli kul :) Sen åkte jag hem, eftersom jag fortfarande inte är riktigt frisk, så följde med mamma och handlade på Maxi. När vi kom hem gjorde mamma denna goda lunch till mig och henne.♥ 
Ikväll ska jag mysa med Sandra, Junas och Rebecka. Känns behövligt, och denna helg blir lugn och skön. Ska däremot gå all in nästa helg, då det är 100-dagars festen ;)
 

Postat av: T

Falling in love with a picture?! Is that even possible?

2015-02-20 @ 15:30:02
Postat av: Christopher

Jag smäller av så vacker.

2015-02-20 @ 18:29:58
Postat av: Elin

Asså Sanna vilka ögonbryn du har!! Vad använder du?! Och din hy är gudomlig, använder du någon bra produkt eller någon slags foundation?? Åhh drömmen!

2015-02-21 @ 21:04:50



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]