Gråa tisdag

Hej! Sitter på bussen på väg hem från skolan. Är hemma ca 17 och känns faktiskt riktigt skönt att komma hem "tidigt", just för att jag inte tränat idag. Ska istället åka med mamma ikväll på gymmet. :) Har fått sjukaste skavsåren på bägge hälarna av mina Primeboots, så kan knappt gå, folk kollar snett. :P

Idag fyller min storasyster år, grattis världens bästa syster!❤️ Så nu efter vi ätit middag, kommer vi åka dit för att fika och fira henne. Hoppas ni haft en bra tisdag. Kramar

Postat av: Rebecka

Åh vad fin du är gumman!!

Svar: Men tack älskling och detsamma! <3 <3
Sanna Lundberg

2015-02-24 @ 16:34:10
Postat av: Emma Christiansen

Va fin du är !

Svar: Åh tack! :)
Sanna Lundberg

2015-02-24 @ 17:11:58
URL: http://emmajasminekristina.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej!
Hur kan du inte få finnar eller liknande?! Och hur fixar du dina ögonbryn dom är alltid på plats och perfekt noppade, kan du visa i ett inlägg elr nått? _:D

Svar: Hej!
Självklart får jag också finnar! Men har turen att inte fått så mycket finnar dock.
Men absolut ska fixa ett inlägg om det imorgon. Puss o kram❤️
Sanna Lundberg

2015-02-26 @ 20:59:29



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]