Tips på redigeringsprogram?

Godmorgon finisar! 
Sitter i skolan och har rast för tillfället. Ska strax börja min sista lektion innan det är dax för lunch. Köttbullar och makaroner med brunsås, längtar :P Men, det jag tänkte höra med er, är om ni har något tips på ett bra redigeringsprogram? Jag har Picasa 3, men tycker inte bilderna blir så fina. Bilderna här nedan är i den "stil" jag vill ha på mina bilder, men får aldrig till det.. Om ni har tips, så får ni jättegärna tipsa och hjälpa mig! Vill ju att mina bilder ska bli fina så det blir roligare att läsa. :) Alla tips uppskattas! Puss
Bilder lånade från Molly och Tove

Postat av: saga

Jag brukar använda picmonkey.com :) Det går både att göra fina collage och redigeringar!

Svar: Det är där jag också brukar redigera mina bilder, även i befunky.com :) Men det är bra :)
Sanna Lundberg

2015-02-10 @ 11:37:51
URL: http://sgeorgsson.blogg.se/
Postat av: mamma mindy

Fina bilder..

2015-02-10 @ 12:15:38
URL: http://blondis81.blogg.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]