Monday

God morgon! Hoppas ni haft en bra helg. Min helg har vart underbar. I fredags blev det som sagt utgång, vaknade upp ganska trött på lördagen så det blev en riktigt lugn och skön lördag som till mesta dels blev med Oliwer och Tuva under dagen. På kvällen kom båda mina äldre syskon, Magnus och barnen på middag, efterrätt och mellomys. Älskar alla ♥-dag, så himla mysig! 
Igår så jobbade jag fram till 12.30 så efter det tränade jag och kom hem till en god middag. Åkte senare upp till stan för att gå på bio med Rebecka. Vi såg på Fifty Shades Of Grey, och den var sååå bra! Jag ha längtat så himla mycket efter filmen, då jag verkligen älskar böckerna. 
Har hört blandade åsikter av den, men jag förstod att den inte skulle vara lika bra som boken. Och jag tror att det nästan är ett måste att läsa boken innan man ser filmen. Boken är ju så detaljerad och det missar man lite i filmen. Men jag älskade den i alla fall! :) 
Hoppas ni får en bra dag! Kram
 




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]