10e januari 2015

Godmorgon! Tog en rejäl sovmorgon idag och åt sedan frukost med mamma och pappa. Sedan la jag mig i sängen igen och tog mig en nap. Har en sådan sjuk träningsvärk i ryggen sedan i torsdags då jag körde rygg. Igår var dock värre. :P Igår i alla fall, så mötte jag upp Sandra på stan, Vi gick en sväng på Gymgrossisten och Headline och köpte lite nödvändigheter innan vi gick och åt lunch för att senare gå till gymmet och köra ben. Senare på kvällen myste jag med naturgodis och några avsnitt PLL. Har just börjat på säsong 5, spännande! :) 
 
Idag har jag inte så mycket för mig. Vi får gäster ikväll som ska äta här, sedan ska jag träffa Sandra och Rebecka för lite mys. :) 

Postat av: ɑ n n i k ɑ

Mumsigt :D

2015-01-10 @ 12:07:06
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: G I N A ~

såg gott ut ^^

2015-01-10 @ 13:05:06
URL: http://kissen.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]