24e januari 2015

Hej på er! Är på väg till stan för att träna just nu. Tog mig en behövlig sovmorgon imorse :) Ikväll är planerna att fara ut och äta middag med Sandra, och sedan väntas utgång. Kulkul! 

Igår efter skolan åkte jag in till stan för att unna mig lite. Köpte bland annat en färgbomb, samt ett sett underkläder. Fick lov att testa toningen igår, och blev roligt nöjd! Lite mörkare, kallare och fräschare. :)



Postat av: Elsa

jättefina underkläder! Lyxig känsla över dem. Var är de köpta? Och vilken stl har du på set:et? 💖 önskar du uppdaterade din blogg ännu oftare! Älskar innehållet och bilderna du tar! Kram!

2015-01-25 @ 01:18:48
Postat av: Anonym

Var är underkläderna köpta? Såå fina 😍

2015-01-25 @ 11:48:35
Postat av: VeraL

Hur ser förpackningen ut på hår färgen. Skit snyggt!!! Lägg ut bild i ett inlägg

Svar: Det är Revlon 812 :) Det är den på bilden.
Sanna Lundberg

2015-01-27 @ 06:37:14



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]