27e januari 2015

Godmorgon! Sitter i skolan och har nyss haft min första lektion. Solen skiner idag, så idag känner jag mig lite piggare. Så skönt :) Idag så väntar på ett svar från ett jättefint hotell i Göteborg där jag förhoppningvis kommer att göra mina 4 veckors praktik just innan sommarlovet. Hoppas jag får ha min praktik hos dom, annars kommer jag söka på ett annat. För vill verkligen inte vara här i Umeå :P 
 
Känns så skönt idag, för jag är nämligen ledig från skolan imorgon, hur underbart? Har också glömt att berätta att jag väntar på nya paket! Beställde ett par overknees skor (med en "chunky heel", så snyggt!) samt en kappa i söndags. Har velat ha det så länge, så hoppas verkligen det passar. Det kommer förhoppningsvis någon gång nästa månad :) 
 
Hoppas ni får en bra dag idag, puss o kram!
Min inspiration all times

Postat av: princessmelis.com

Sjukt fin stil, speciellt mitten-bilden :)

2015-01-27 @ 11:05:40
URL: http://princessmelis.com/



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]