29e januari 2015

Hej! Tog ledigt från bloggen igår, då jag ville ta en helt ledig dag. Så efter lunchen åkte jag med pappa upp till stan. Gjorde lite ärenden, köpte Celsius och sedan mötte upp Sandra då vi skulle köra cross fit tillsammans. Blev ett lugnt och skönt pass ändå med roliga övningar. Och när jag kom hem väntade green curry kyckling, ris och cashewnötter till middag. En av mina favoriter! Resten av kvällen spenderades framför datorn, pyssel för mitt UF-företag, kvällsfika och en bra bok.

Idag efter skolan ska jag träna med Ada på USM. Ska bli så kul att träna med henne. nu ska jag springa iväg och äta lunch. Puss
 

Postat av: VeraL

Recept på green curry kyckling med cashewnötter!!!!

2015-01-29 @ 17:46:45
URL: http://Veralindblad.forme.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]