2a januari 2015

Hej lovies! Alltså nytt år, hur skönt är det inte? Är så taggad på en nystart, men först ska jag njuta av detta lov innan skolan börjar. Börjar dock längta tillbaka till mina rutiner och träningen. Men jag känner mig inte redo för att gå tillbaka ännu, haha :P 
Idag jobbade mitt första arbetspass på mitt Konsum! 07:30-16:30 så då åkte jag direkt hem och duschade och nu har vi ätit middag och en god efterrätt mamma gjort. Nu sitter jag och bloggar, kollar runt på andra bloggar och äter choklad. 
 
Imorgon ska jag på bio med min kusin Benjamin. Vi ska se på Sune i fjällen, haha den värkar ju lite rolig. Innan det ska vi ut och äta middag, och sedan ha biomys. Var så länge sedan jag var på bio!
Hoppas nu njuter av ert lov och myser extra mycket. Puss o kram
Igår så var jag ensam hemma, så då passade jag på att göra hemmagjord pizza till middag. Och oj vad gott det blev. Sen blev det mys med en påse godis framför PLL. Det är så spännande just nu! :)
 

Postat av: Anonym

Vilken Konsum jobbar du på?

Svar: I Holmsund :)
Sanna Lundberg

2015-01-02 @ 22:14:04



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]