30e januari 2015

God morgon!! Alltså ni anar inte hur mycket det snöar ute just nu, aldrig vart med om något liknande alltså. Haha. Har nyss haft spanska och börjar snart min sista lektion innan lunch, som är turism. Vi åker till Kiruna på onsdag och alla vi i klassen har fått varsin guide uppgift som vi ska guida/redovisa om under resan. Jag fick Snöfestivalen + Kiruna festivalen. 
Fredag idag och det känns sådär faktiskt. Har haft ångest över denna kommande helg i stort sett hela veckan, önskar bara den var över typ. Men det ska bli väldigt skönt att få komma hem, duscha, ta på sig myskläder och äta indiskt till middag. Jag ska göra Tikka Masala (?), naanbröd, osv till mig och min bror. Sedan blir det att mysa framför en film med något gott och ladda batterierna till imorgon.. Hoppas ni får en bra dag och att ni njuter av helgen♥
Bild tagen nyss :)

Postat av: moa

lycka till med det jobbiga i helgen! Det klarar du!
Kramis ♡

Svar: Tack, kram ❤️❤️
Sanna Lundberg

2015-01-30 @ 11:55:09



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]