3e januari 2015

Godmorgon!♥ Har alldeles nyss ätit en supergod frukost med mamma. Konstigt nog känns det som söndag idag! Men det känns skönt att det bara är lördag, även fast man har lördag hela veckan då man har lov ;) 
 
Dagens planer är att nu strax åka upp till stan och träna, dricka Celsius och kanske kika runt på stan lite också. Sen åker jag hem duschar, byter om och åker upp till stan igen med kusinvitamin och äter middag! Imorgon ska jag sätta igång att skriva mina nya träningsscheman. WII!! Måste variera mina pass och övningar som jag kört i typ ett år nu. Haha. :P 
 
Och angående tjejen som låtsas var mig på Instagram, Sofiahuberts som hon kallar sig. Tyvärr är det inte första gången någon snor min identitet och bilder under en lång tid (Sofia hade bilder från min blogg sen över 30veckor sedan på Instagram) och det är flera danska läsare/följare på Instagram som hört av sig till mig som trodde jag var Sofia. De hade skrivit med henne och verkligen litat på henne. Så hemskt.. Men tack till er som skrivit till mig och berömt mig för det jag gör. Blir så otroligt glad! Måste verkligen bli bättre på att blogga! Kärlek till er♥
 




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]