7e januari 2015

Hallo! Har ätit middag för ettag sedan och sitter och kikar på bloggar just nu. Idag tog jag bussen upp till stan för att köra ett crossfit pass med Sandra. Efter ca 20 minuter var vi klara och riktigt svettiga! :P Vi körde ett såkallat AMRAP (As Many Rounds As Possible), som ni hör på namnet så ska man göra ett varv så många gånger som möjligt inom en tid man satt upp själv. Och det räckte gott och väl! 
 
Ikväll så sover mina två kusiner Elvin och Benjamin över här. De far hem till Göteborg på lördag. :( Så imorgon ska jag vara med dom fram till lunch sedan blir det gymmet med Sandra :) De flesta börjar ju skolan imorgon, men jag börjar på måndag. Känns så skönt! :)




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]