Biomys

Hej! Kom hem från stan för en stund sedan. Filmen var faktiskt riktigt rolig, haha. Efter middagen på mitt favoritställe, så gick vi vidare och köpte oss en påse godis och popcorn till filmen som vi satt och mumsade i oss. Nu ska jag strax se på PLL och sedan lägga mig och läsa min bok som jag fick i julklapp av mamma och pappa. :) 
Idag har jag även hunnit med att köpa ett par nya träningstights från Stadium, som var otroligt sköna! Och påvägen hem så halkade jag och lyckades stuka min ena handled ordentligt. Så sitter här och har så ont just nu :( Värker som tusan! Hoppas det går över fort!
Hoppas ni haft en bra lördag♥




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]