Nya tag

Godmorgon! Sov verkligen så himla skönt inatt så det var riktigt jobbigt att kliva upp, men efter en god frukost och en stor kopp varm te så var jag redo. :) I lördags hade jag det så himla kul! Jag, Sandra, Junas, Jonas och Kevin åkte in till stan för att äta, men vi hade tyvärr inte bokat bord någonstans, så vi tog oss varsin hamburgare på Texas innan vi började förfesta. Vi var ett härligt gäng hemma hos Sandra innan vi fick skjuts till Lokal. Hade verkligen sjukt kul, och mådde konstigt nog väldigt bra igår. Haha!
 
Idag efter skolan ska jag in och träna, sedan har jag inga planer för kvällen. Bara ta det lugnt. Hoppas ni får en bra start på veckan! Puss o kram
 

Postat av: Oslofru

Hoppas du har en underbar dag :)

2015-01-26 @ 16:29:42
URL: http://www.oslofru.com



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]