Q/A

Vart gjorde du din spray tan? Blev du nöjd? Och hur länge håller den? - Jag gjorde min spray tan i Holmsund på Lilla skönhet och hälsa. Jag blev verkligen jättenöjd, och Theresia som gjorde det på mig, valde en färg som hon tyckte skulle passa mig. Nästa gång skulle jag vilja testa på en mörkare eftersom när du duschar efter 8 timmar så far all överflödigfärg bort, för att det ska bli jämt och bra. :) Hur länge det håller är olika, men upp till ca 1 vecka :) 
 
Vilken Konsum jobbar du på? - Jag jobbar på Konsum här i Holmsund där jag bor, så det är riktigt skönt att slippa åka upp till stan för att jobba. :) Nu hoppas jag på att jag får mycket jobbtider bara! 

Postat av: Anonym

Hur mycket kostade det? :D

Svar: 350 :)
Sanna Lundberg

2015-01-03 @ 23:19:13



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]