Wouldn't mind weekend right now

Bilder från i lördags
Hej! Har engelska i skolan just nu. Redan less på skolan. Vi håller på att läsa en engelsk bok och helt ärligt så gick jag rakt in i bibliotieket och bara tog den första boken jag såg, och då blev det En prinsessas dagbok. Haha. Filmerna har man ju sett flera gånger, men känner ingen lust att läsa den här boken riktigt..har inte ens börjat. Tåget hem går om ca en timme, och då åker jag direkt till gymmet för att träna ben. Känns otroligt jobbigt just nu, men ska ta en sväng på Ica och köpa med mig något gott att tugga på så att jag orkar träna :) 
Hoppas ni haft en bra helg och får en fortsatt bra måndag. Kram!

Postat av: Draggenhunken

Hej! Ta en kik på den nystartade bloggen om Dragonskolans nuvarade hunkar: http://draggenshunkar.blogg.se/2015/january/draggen-hunk-1.html#comment

2015-01-13 @ 04:40:30
Postat av: Draggenhunken

Hej! Ta en kik på den nystartade bloggen om Dragonskolans nuvarade hunkar: http://draggenshunkar.blogg.se/2015/january/draggen-hunk-1.html#comment

2015-01-13 @ 04:40:48



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]