Frågestund

Tänkte att jag kunde ha en liten frågestund nu när jag åker till Åre, där ni får fråga mig om vad ni vill och sedan svarar jag eftersom under veckan (beroende på hur många frågor jag får såklart)

Vad vill ni veta? Fråga på! :)

Postat av: Emma

Skulle du kunna göra en video, på hur du sminkar dig ? :)

2015-03-10 @ 19:27:38
Postat av: H

Vad har du för planer efter gymnasiet?
Har du tips på någon affär där man kan hitta bra jeans för oss som är lite kortare?

2015-03-10 @ 19:30:50
Postat av: Anonym

Kan du göra ett inlägg med ett foto i timmen du vet? Så man får en typisk dag liksom :)

2015-03-10 @ 19:31:18



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]