11e augusti 2015

Bild från igår på gymmet samt min  goda lunch idag. En kycklingsallad med quinoa, avokado och hummus på sidan av. Så himla gott!
Hej på er! Hoppas allt är bra, har vart usel på att blogga och lovar att ta igen det. Nu dricker jag Celsius och ska strax ut och springa. Min storebror kommer hit och äter ikväll så då ska vi grilla och sedan mysa framför nya tvn pappa köpte igår. 
 
Om exakt en vecka sitter vi på planet ner till Stockholm och på onsdagen åker vi till Gran canaria. Längtar verkligen såå mycket! :) Och vet ni vad, att få fredag fyller jag 19 år. Då ska jag ut och festa med några vänner och på lördagen blir det kalas med släkten. Älskar att fylla år, haha.
 

Postat av: Sanna Eriksson

Ser gott ut! :D

2015-08-11 @ 16:06:23
URL: http://dreamspo.blogg.se/
Postat av: Ida

Ska fara utomlands i november och undrar hur man hinner och hur mycket man ska träna mage så den blir vältränad (hårdare) och platt fort ? Typ hur många övningar varje gång och hur många dagar i veckan för att få resultat?

2015-08-11 @ 23:17:52
Postat av: Tova

Hej! Undrade bara hur många gånger i veckan du tränar och vad du tränar då? Tack för en bra blogg, kram!

Svar: Tränar 5-6 gånger i veckan, då tränar jag alla olika typer av muskelgrupper :) tack kram!
Sanna Lundberg

2015-08-20 @ 21:08:46



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]