30e juli 2015



Nyss, en mindre snygg bränna haha
Hej! Direkt efter jobbet idag så la jag mig en stund i solen och sov. Nu har jag druckit en Celsius och ska försöka far ut och springa en stund. Har nämligen haft jätteont i ryggen de senaste veckorna och börjar tro att jag fått en inflamation igen. Men har börjat ta några tabletter som förhoppningsvis kanske hjälper lite. 
 
Är ledig imorgon vilket känns otroligt skönt. Då ska jag upp till stan för att luncha med Sandra och sedan ska vi bränna av ett träningspass på gymmet. Kanske far ut och äter med ett gäng på kvällen också. Hoppas ni haft en bra vecka. Puss!
 
 
 
 

Postat av: Linnea

Superfin bikini, var är den ifrån? :)

Svar: H&M :)
Sanna Lundberg

2015-08-01 @ 14:32:07



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]