Storm

hej alla! innebandyn gick bra! Fick veta idag att min pappas iphone vart stulen på flygplatsen igår!! :O (mamma o pappa for till Turkiet igår) Men så skrev mamma att dom hade ringt nerifårn reseptionen och be hon komma ner och där stor en gammal farbro som hade telefonen!! phu! Så nu hoppas jag att dom kan njuta på sin semester utan att oroa sig :) Juste! när jag och min lillebror stod och borsta tänderna så kom jag på att jag måste kolla om taket från Chicos bur har flygit bort eller nått.. för de blåser förjävligt mycke! Och då när vi går ut så regnar de och taket hade blåsit bort och Chico va alldeles blöt!! :( :( åhh! Men vi flyttade han till vinter buren där han nu har de varmt och skönt.. han fick en liten taklampa också! :) Mycket bra av er som läste igen om allt! god natt ♥




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]