18e februari 2012

Hallu! Sitter på hotellet och klockan är snart 21.30, vi har nyss vart och ätit middag i underbara Surin. (vi bor just nu på Kamala) och åt jätte mycket och sen fick vi gratis efterrätt! Yummie! Det har vart dåligt väder hela dagen, och det har regnat i flera timmar nu ikväll :( men jag hoppas att det blir sol imorgon, fast jag kommer bara ligga under parasoll första veckan annars så blir det illa, ahah. Flygresan gick bra och nu är jag dyng trött och ska gå upp och dricka röd fanta och pringles och se på tv,innan jag går och lägger mig. Vi har 3tv apparater i vårt rum, haha så det är bara att välja :) nemen ska gå upp nu till resten av the family, pussar!

20120218-212631.jpg

20120218-212722.jpg

Postat av: Carris

Jag vill oxå va me!

Svar: Nästa gång så far vi alla <3
sannallundberg

2012-02-18 @ 17:14:26
Postat av: sandralundmarkra

MIN BEBBO! SAKNAR DIG :( Du det gör inget att du missade bigbrother.. det är en besvikelse deltagarna är typ 40 år och alla är sjukt fula dessutom är hanna widerstedt med! Men hoppas du har det bra, puss!

Svar: Åh va bra! Haha miss u. Kan lova att nästa gång följer du med hit bebis!
sannallundberg

2012-02-19 @ 13:40:47
URL: http://spaceandtime.devote.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]