Glad tjej!

Yeeey i made it! Jag kunde springa utan att känna av någon typ av smärta i benen. Så nu jäklar ska jag komma igång med träningen igen! Konditionen ska uppuppupp och absen ska fram igen! Sommaren har varit fylld med massor av onyttigheter i stort sätt varje dag (som de ska va) allt från pizza, hamburgare från Max, godis, naturgodis,glass, bakelser, Ja..you name it! Så det ska bli jätte skönt att komma tillbaka till rutiner igen. Det vill säga träning och en aning bättre matintag, eller vad man ska säga. (inte godis o glass varje dag)
 
Jag satt i söndags och skrev ett nytt träningsschema, det är både styrketräning på gymmet + cardio med. Nu när jag har fått ett gymkort i födelsedagspresent så kommer detta bli hur bra som helst! Och kul framförallt! 
Jag vill visa att man kan må bra och ha en kick ass kropp (både inifrån & utifrån), utan att överdriva med både träning och mat. För jag tycker att man ska träna för att man tycker det är kul och man ska absolut inte gå på någon typ av "diet" eller liknande. Iallafall inte i min ålder. Detta ska bli sjukt kul att experimentera och se resultaten! :D 
Hoppas ni kommer tycka det här är lika kul som mig!
 
Har även gjort en ny kategori, Träning heter den!
Bästa formen jag har varit i, alltså både kondition/styrke mässigt. 
 
 
 

Postat av: Natalie Sandqwist

Dör, helt perfekt mage har du tjejen!!

Svar: Hade** kanske man kan säga. hehe. Men jag jobbar tillbaka på den! hhihi. Kärlek till dig fina Natalie!!
Sanna Lundberg

2013-08-20 @ 21:50:19
URL: http://natalie.blo.gg/
Postat av: Emma

Grymt på dem 2 översta bilderna. När är togs dem?

Svar: i början av juni :) taack
Sanna Lundberg

2013-08-21 @ 20:32:03
Postat av: Emelie

kan inte du lägga ut ditt träningsschema? vore superkul!:D

Svar: Hehe vi får se :)
Sanna Lundberg

2013-09-01 @ 20:12:50



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]