Svar på kommentar

Fick en kommentar idag som löd:
Vilka var du med i obbola, du kanske bör skriva det? du bara "vi" blabla, vilka "vi"? suck
 
Haha, kanske inte världens trevligaste fråga, men det var iallafall Jag, Sandra, Rebecka, Jonas, Junas, Robert och Ralle. Så där. Hoppas du blev nöjd! :D

Postat av: Anonym

Asså OMG! Man bestämmer väl själv vad man skriver på sin blogg. Detta är kanske ett dåligt exempel, är väl oftast ingen hemlis om vilka man är med på midsommar.men bara grejen att vissa måste veta vilka personer som gjort vad,när och hur är ju bara pinsamt.

Svar: you got my word! Om jag rabblar upp massa namn som liksom är helt okända för dom som knappt bor i Umeå. Det säger ju inget till dom som bor i tillexempel i Uppsala? Haha :)
Sanna Lundberg

2013-06-23 @ 00:06:49
Postat av: sandra

my god..

Svar: haha ja.. what´s the problem känner jag
Sanna Lundberg

2013-06-23 @ 02:01:33
URL: http://sandralundmark.blo.gg
Postat av: Anonym

är ralle philip railert?

Svar: japp
Sanna Lundberg

2013-06-23 @ 13:35:11



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]