12e augusti 2014

Godmorgon! Vaknade av mitt alarm imorse och klev upp och åt frukost, så nu har jag suttit här (typ några timmar, hehe) och kollat på Pinterest. Sjukt bra sida! :) Idag har jag lite ärenden att göra så ska börja sätta igång snart! Igår så åkte jag i alla fall på stan med mamma och köpte lite inför min födelsedag, så snart är de klart! Sen klippte jag gräset hos min granne och sedan tryckte jag pizza innan jag for på gymmet och körde rygg och axlar. Gick sjukt bra! Måste vart pizzan (och PWOn) som gav energi ;) Sedan såg jag ett avsnitt av PLL och fikade kvällsfika! Nej nu ska jag sätta igång så jag får något gjort. Fullt upp idag! Kram och ha en bra dag :)




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]