16e augusti 2014

Fick denna underbaring som jag hade önskat mig av mamma och pappa. Så himla perfekt att ha i väskan och sedan bara kunna koppla ihop tillsammans med mobilen. Hur underbar!?
Är svag för fint porslin, muggar och skålar. Så fick den rosa av min lillebror och den vita av Sandra. Hihi längtar till då jag ska använda dom! 
Fick också fina underkläder och sen ett par efterlängtade WR.UPs av min storebror, som jag också hade önskat mig. De är sååå sköna och satt helt perfekt! :) 
 
Kunde inte vänta att visa er vad jag fick. Alltså som jag sa, är så himla nöjd och otroligt tacksam. Senare kommer jag också få ett par Lexington muggar av min syster och Magnus...som jag velat ha så länge! Sen fick jag också fina smycken, pengar, massa gott att äta och en hel del Celsius. De känner mig allt för väl mina nära o kära. Så ni som läser detta tack igen, älskar er sååå mycket!♥

Postat av: Cornelia

Hej söta! Vad heter porslinet som de vita skålarna på bilden? 😊 Verkligen så fina! Liknar Mateus. Vet du vad de kostar styck dem du fick? 💗

2014-08-17 @ 12:28:18



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]