5e augusti 2014

Godmorgon! Sov inte alls bra inatt, har haft någon konstig värk i benen hela gårdagen och natten, och det var inte en skön träningsvärk. Utan något annat, det börjar i alla fall gå över nu :) Har i alla fall ätit frukost och sagt hej då till mamma och pappa. Så nu har jag fixat detta kollage ovan medan jag dricker Celsius och lyssnar på musik. Sökte på Bodrum, och titta vad fina bilder jag fick fram! Inte alls länge kvar nu, blir så glad bara av tanken av att jag ska få åka till Turkiet med mina bästavänner. LOVAR att ta mycket bilder som ni ska få se! :D 
 
Ska strax iväg och träna, sen ska jag gå ut o ta vara på solen. Puss o kram♥
 




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]