9e augusti 2014

Godmorgon på er! Hade ställt klockan imorse men snoozade några minuter innan jag tog mig upp. Så kokade ägg, och te innan jag och Leo tog cykeln för att hämta tidningen. Så nu har jag nyss avnjutit en supergod frukost och är redo för denna lördag! :) Igår kväll så tog jag bussen till stan där jag mötte upp Sandra, sedan gick vi och åt middag på Costas som var sjuktjäklaunderbar god! Sen gick vi och köpte gotta och sedan vidare till bion. Och som vanligt blir jag alltid lika kär i Channing...hehe.
 
Idag ska jag till stan en snabbis för att köpa lite småsaker inför resan med mami. Sedan vid middagstid åker vi iväg till min morbror och familj för kräftor. Asså jag döööör! Älskar kräftor! Wellwell, ska träna ben idag också, så sjukt jäkla taggad! Ha en bra dag hjärtisar♥




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]