Bodrum 2014 del ett

Vi började med att samlas hemma hos mig. Killarna fick sig en öl medan jag och tjejerna tog sig varsin Breezer. Sedan åkte vi vidare till flygplatsen!
Planet gick 20.30 så något gott att tugga på under flygningen satt fint.
Vi landade ca 02:00 turkisk tid. Trötta men så himla taggade!
Första dagen gick vi och åt frukost och sedan gick vi ned till stranden på förmiddagen. Sedan efter lunch låg vi vid poolen och badade en hel del! 
Här var vi på väg mot en mataffär för att köpa lite gotta och fick syn på ett päronträd.
Vi tjejer fick ett par röda rosor under veckan, som låg i en hög torkade i slutet haha :P
Vi åkte till vår grann-strand, Bitez där vi fick vara på ett jättefint hotell genom vårt hotell. Skönt att få byta strand och få prova på något annat ibland. Skulle verkligen kunna tänka mig att åka till Bitez nästa gång! 
Lunch på en jättemysig och trevlig restaurang. Personalen var så gullig och snäll! Sen var maten verkligen god också ;)
 Sedan avslutade vi alla dagar vid poolen i eftermiddagssolen. Så skönt! 

Postat av: Anonym

vad heter hotellet ni bodde på? :)

2014-08-26 @ 07:29:43



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]