Kämpa..

Sitter och färgar fransarna just nu, men ska alldeles strax gå och skölja bort innan mina fransar ramlar av :P Sen ska jag ta mig tiden och gå igenom körkortsteorin någon gång nu innan jag ska lägga mig på spikmattan. Har blivit beroende av den typ. Den är så skön! Sen blir det massa mys framför ett (eller två) avsnitt PLL med något gott. Bakade ju faktiskt ett par chokladbollar idag innan middagen, hihi. 
Imorgon ska jag upp och hjälpa min morbrors tjej att jobba på Obbolaskolan i köket, så imotgon blir det full rulle verkligen!! Ska packa också.. :P 
Bild från någon helg, mys på altanen i solnedgången med naturgodis och filt!




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]