Senaste från Sheinside

Klänning HÄR
Klänning HÄR
(Ursäkta för usla bilder) Här är min senaste order från Sheinside som jag fick för någon vecka sedan. Som vanligt är jag hur nöjd som helst. Dessa två kommer få följa med till Turkiet såklart! :) Dom är mycket finare i verkligheten och på bilderna som finns inne på Sheinside. Under dessa klänningar använder jag en "backless bra" som finns att köpa för 199kr på Lindex. Blir superfint! :) 

Postat av: Amanda Essen

du är så himla fin !<3

Svar: Tack hjärtat, detsamma till dig verkligen! <3 Dock fick jag kapa hela mig, då jag verkligen inte fastnade på en enda bild.. :P
Sanna Lundberg

2014-07-27 @ 19:02:37
URL: http://amandaessen.blogg.se/
Postat av: Anonym

När det är en engelsk sida, måste man betala tull eller någon frakt? Hur mke kostade isf den?:)

Svar: Nej det behöver du inte. Jag har aldirg vart med om det från Sheinside. :)
Sanna Lundberg

2014-07-28 @ 11:53:27



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]