19e juli 2015


Hej! Hängde med Sandra idag någon timme innan det började spöregna så vi fick lov att åka hem. Vi hade i alla fall köpt med oss mat och fika. Pizza, ciabatta med kyckling/bacon röra, melon, munkar osv. När jag kom hem så somnade jag i över en timme, så nu ska jag hoppa in i dushen och sedan hjälpa mamma med att göra hemma gjord pizza sedan blir det bara mys. 
Börjar jobba kl 06:00 på stuven imorgon så ska lägga mig i tid också :)
Kram, så hörs vi mer imorgon!




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]