20e juli 2015

Hej! Hoppas allt är bra med er! Jag mår toppen, endast fyra (!) veckor kvar till då jag flyger iväg mot Gran Canaria tillsammans med några fina personer. Har jag ens berättat det? Tror inte det, haha. Jag åker i alla fall iväg till Puerto Rico på Gran canaria tillsammans med bästa vännerna Sandra och Junas tillsammans med Sandras kille Vagge :) Kommer bli så himla kul! 
 
Jobbade nere på stuven idag och ska även göra det imorgon. Känns riktigt roligt att få komma igång att jobba där nu. Har tyvärr inte jobbat så mycket under sommaren, vilket jag skulle ha behövt då det går några 100 lappar i veckan. 
 
Ska strax hoppa i sängen då jag ska upp kl 05:00 imorgon för att jobba. Ska bli roligt imorgon faktiskt, då det är min pappa som är förman imorgon (dvs han som bestämmer vad vi arbetare ska göra/och vad som behövs göras). Bjuder er på några snapshots från veckan. God natt♥
1. Bio i tisdags tillsammans med syster och moster. Såklart såg vi på Magic Mike XXL 2. Lunch och storshopping tillsammans med Sandra i onsdags
  Från i fredags innan utgång med partypinglan. Celiné och Micke var såklart med. Tyvärr fastande varken jag eller Rebecka på bilden. Haha
3. I lördags hade jag myskväll tillsammans med Junas, Sandra och Vagge 4. Från i fredags också
  Från i lördags innan Manges 30 års firande. Han bland annat på exotiskplanka, så underbart gott!
 

Postat av: Amanda

Var har du köpt de mönstrade byxorna? Superfina!!

Svar: De kommer från H&M, jag har dock kapat dom några cm då jag ville att de skulle vara lite kortare. Typ till ankeln :)
Sanna Lundberg

2015-07-21 @ 13:49:16



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]