11e maj 2015

Hallu! Hoppas allt är bra med er, för mig så är det bara bra. Jag och Ada klev upp vid 07 imorse då gick vi ned för att äta frukost och sedan träffa vår handledare en timma senare. Vi pratade lite om vad vi kommer få göra och sådant, sen så har vi jobbat i köket fram till ca 15.00 då vi gjorde pannkakor och käkade lunch. Jag ska snart ut på en joggtur så Ada ska cykla bredvid. Vi ska fixa varsitt gymkort på Hit the gym i veckan som för övrigt är ett sjukt coolt gym! :P 
 
Ikväll efter middagen så ska vi se på film och gå och handla lite så vi har något i kylskåpet. Och för er som inte vet så är det ju norges nationaldag på söndag 17e maj. Vi ska börja jobba vid 11 och sedan någon timma framåt, för att gå ut och hitta på något roligt på kvällen. Kommer bli så roligt att få vara del av det någon gång eftersom det är så pass stort här i Norge! 
Kram
Tog med mig en del från det jag köpte/fick i Stockholm på Fitnessgalan
 

Postat av: Elsa Ohrås

Jättefin blogg! Hoppas du får en jättebra vecka! :)

2015-05-11 @ 18:08:44
URL: http://ohras.blogg.se/
Postat av: VeraL

Vad fick du och vad köpte du?

2015-05-11 @ 18:10:07



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]