11e april 2015

Hej på er! Sitter och dricker en Celsius och taggar igång inför en runda ute i det härliga vårvädret. Första Celsiusen jag dricker på över en vecka, haha och det känns. Tränade också ben igår, första gången på över en vecka, och det resulterade världens träningsverk idag, så vi får se hur bra det går att springa :P
Köpte en smoothie och en rawbar igår på Naked juice bar tilsammans med Sandra, så gott!
Köpte dessa snygga thigts igår på stan. Tänkte ha de rosa att träna i dock! 
 
Igår efter middagen så åkte jag upp till Sandra och förfestade innan vi drog ut till Five där Samir och Viktor skulle uppträda. Hade så jäkla kul igår! Jag och Sandra stod längst fram och det kändes som om jag för det första höll på dö av svett, för det andra dö av trycket och för det sista fick jag typ sjunga 50% av deras uppträdande. :P Men det var som sagt, hur roligt som helst, mindre kul då jag kollar på kontohändelserna idag. Haha. 
Vaknade i alla fall upp idag kring 10 och mådde väldigt bra, så därför ska jag faktiskt träna idag. Var inte planerat egentligen. :) Ikväll blir det middag och mys tillsammans med bästa vännerna på Vezzo, har inte träffat Rebecka eller Junas sen innan jag for utomlands!
Igår innan utgång med bästis, Love you!
Imorse när jag vaknade gjorde jag bl.a. denna goda brunch, godaste på länge!

Postat av: Robex Lundgren

snygga kläder

2015-04-15 @ 20:36:11
URL: http://ghgumman.blogg.se/
Postat av: Emma Hå

Det ser gott ut =)

2015-04-15 @ 20:59:07
URL: http://emmahas.se/



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]