12e april 2015

Hallu! Vaknade upp idag och åt frukost, läste tidningen och bara myste innan jag såg ett avsnitt av Parneviks. Riktigt roligt program som ni borde kolla på om ni inte sett redan. :) Och tills dess har jag städat garderoben (som är överfull av kläder. Har alldeles för liten garderob!!), ätit lunch, vart och prövat min balklänning som är nästintill klar nu, den är verkligen helt perfekt!! Vill typ gifta mig i den, right now. 
 
Igår då, så for vi som sagt till Vezzo. Vi hade väldigt tur då vi fick ett bord på direkten. Jag tog en jättegod pizza med pesto, parmaskinka och mozarella. Tycker verkligen om Vezzo. :) Sen så åkte vi hem till Sandra, där vi spelade spel, käkade godis och skrattade massor. Har inte skrattat sådär mycket på en kväll på väldigt länge. Ni som följer mig på Snapchat fick se en del av kvällen i videos. Haha. 
 
Ikväll ska jag ha hemmaspa, planera inför de kommande veckorna och ladda upp inför skolan som börjar imorgon. Har ju nästan haft två veckors lov! 

Nu ska jag ha lite hemmaträning! Skulle egentligen åka upp till stan och ha boxning, men det blir någon annan dag istället. :) 

Postat av: Olivia

Vad gör du på din hemmaträning? Hur ofta tränar du och vad innehåller dina pass för olika träningar? Tycker verkligen om dig och din blogg, känns som bloggen också stepat upp och blivit riktigt underbar när du publicerar mer bilder! 👯❤️ Du är verkligen superfin!

Svar: Idag gjorde jag bara lite mage och rumpa. Enkla övningar som situps, plankan, air squats och höftlyft! Åh tack vad glad jag blir! Ska försöka hålla i detta nu! :) kram
Sanna Lundberg

2015-04-12 @ 18:46:58



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]