13e april 2015

Godmorgon! Idag är jag så himla glad! För idag börjar jag och Sandra vår "boot camp!!" Kunde knappt somna igår för att jag var så himla taggad. Det är i alla fall ett träningsupplägg under några veckor som vi har gjort själva. Sandra har gjort sitt och jag mitt då vi har olika mål med vår träning. De två senaste åren har vi alltid gjort någon typ av "boot camp" innan sommaren, och redan efter jul börjar jag längta efter dessa veckor. Haha! :)

Så idag efter skolan blir det rygg och axlar på gymmet! Massa marklyft ska det bli, då jag älskar marklyft. :P Nu kör vi, woho!!!


Från min spakväll igår. Masken kommer från min favoritsida Boohoo.com

Postat av: Liisa Lindstrom

Vilka härliga bilder! :)

2015-04-13 @ 08:05:01
URL: http://liisalindstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kommer du att äta annorlunda under din boot canp? Hur äter du under en vanlig dag & på helgen? :)

2015-04-18 @ 11:12:42



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]