25e april 2015




God morgon! Vad tycker ni om min nya träningströja? Jag älskar den! :) Igår efter skolan så åkte jag och tränade här i Holmsund, och det var helkropp på schemat. Ni anar inte hur kul det är, har typ aldrig tyckt det vart såhär kul att träna någonsin! Haha. 
Imorse vaknade jag i alla fall av klockan och gick upp och gjorde en stor frukost som jag åt i lugn och ro. Har en hel del att göra idag så ska sätta igång nu. Sedan ikväll efter middagen ska jag upp till Sandra för massa mys framför Gladiatorerna. Ha en bra dag! Kram

Postat av: Anonym

Vart har du köpt ditt skal till din mobil? Å vilket? Är själv ute efter ett tunnt genomskinligt skal!

2015-04-25 @ 11:38:50



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]