Bootcut jeans

Fick en fråga vart jag köper mina bootcut jeans. Och jag har köpt båda mina från JC. Har köpt alla mina jeans där då jag tycker dom sitter bäst, är snyggast och för att dom syr upp dom till den längd jag behöver. :)


Postat av: Sofia

Vilken mysig blogg du har! Och guuud vad snygga byxor, hur sitter de ljusa bootcuten på? om du vill får du gärna visa bild! Kramar

2015-04-15 @ 20:54:21
URL: http://sofiainreder.blogg.se



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]