En liten frågestund

Nu kan ni fråga mig om vad ni vill! Svarar på frågorna på söndag :) 
 

Postat av: Daniella

Hej sanna. Jag älskar din blogg, du är verkligen en inspiration för mig.
Jag undrar hur dina matvanor ser ut? dvs hur många måltider du äter och om du äter mellis? har du några mellistips? hur ofta äter du godis/naturgodis och andra sötsaker? va gör du för att inte påverkas av den överdrivna hälsotrenden och fitnesstrenden? hur gör du för att inte jämföra dig med andra? hur ser din träning ut?
Många frågor men är suernyfiken så skulle va jätte tacksam för svar! massa kramar.

2015-04-25 @ 13:07:18
Postat av: Anonym

Vilka är dina topp 5 snyggaste killar i Umeå?

2015-04-25 @ 22:01:48
Postat av: Anonym

Vad vill du med livet?

2015-04-25 @ 22:04:36
Postat av: Anonym

Är det sant att du kör en Nissan puke?

2015-04-25 @ 22:06:01
Postat av: Fenix

Vilka hudvårdsprodukter använder du?

2015-04-25 @ 22:14:01
Postat av: Anonym

Hur har du fått ett samarbete med MM sports?
Vem köpte du ditt träningsprogram av?

2015-04-26 @ 17:05:30
Postat av: Ellinor

Plus till din blogg! Mer om träning, bilder på det osvosv! Är så roligt att läsa om det!

Mina frågor till dig:

* Vad har du just nu för tränings och löparskor, var är de köpta?

* Vad ger dig bäst motivation?

* Hur "fixar" du en dålig dag och vad är dina tips till ett positivt tänkande?

* Vad är ditt bästa löpartips, tolka det hur du vill!

Kram till dig! <3

2015-04-28 @ 15:33:29



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]