Snapshots

Tänkte visa er några mobilbilder jag tog från Playa del inglés. Så himla underbar resa, vill så gärna tillbaka!♥
Häng vid poolen när solen väl visade sig. 
1.Drack goda drinkar innan jag mötte upp Ellen för utgång, woho vad kul vi hade! 2. Jag och Ellen i taxin påväg hem till våra hotell 3. Vodka redbull på Grabbarna grus 
Fina Ellen♥
Min dagliga frukost därborta, mums!
Blev en hel del glass... några per dag :P
Min fina storebror på stranden i Amadores.
Strawberry daiquiri, så himla god! En av mina favoriter!
Då all inclusive inte var nog så gick vi och köpte gotta på supermarket. Haha.
I väntan på bussen då vi skulle hem..
 

Postat av: Elin

Hej Sanna!
Sjukt snygga byxor, beställde nyligen likadana!
Hur är dom i längd? Är lika lång som dig och har fått höra att de ska vara otroligt långa i benen. Är de sant? Tog storlek M för mina ben är ganska så stora, men åhh hoppas verkligen inte det :(( KRAM

Svar: Hej! Ja visst är dom härliga! Mina är normala, och i fall dina skulle vara lång kan du ju alltid kapa av dom :) kram!
Sanna Lundberg

2015-04-16 @ 21:10:10



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]