1a augusti 2015


Frukosten igår och idag, älskar mina acai bowls❤️
Hej och hoppas allt är bra med er! Med mig är det super. Var ledig igår så då åkte jag upp till stan för att käka lunch med Junas och Sandra för att sedan fara och köra ben på gymmet. Vi gick även en sväng på stan där jag hittade en bikini som blir perfekt att ha med sig till Puerto Rico! Har fyra stycken helt oanvända bikinis som ligger och väntar på mig. Hehe.
När jag kom hem duschade jag och fixade mig snabbt för att möta upp några killkompisar för att grilla, mycket trevligt :) 

Idag har jag faktiskt fått sola en timme innan det blev på tok för mycket moln. Nu ska jag strax ut och springa för jobbar från 18 till stängning ikväll på Coop. 
Ha en bra lördag, puss!

Postat av: Sanna Eriksson

Åhh vad gott! :D

2015-08-01 @ 18:19:58
URL: http://dreamspo.blogg.se/



Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]