31a augusti 2015

Godmorgon! Tog ett litet break från bloggandet, men nu när skolan och rutiner ska komma tillbaka så ska jag satsa lite mer på bloggen. 
Jag är dock sugen på en förändring, typ byta bloggportal eller liknande. 

I alla fall, sen sist har det hänt en hel del. Fyllde år den 14/8 och samma kväll for jag och Sandra ut för att dansa och fira på All star, tyvärr blev min (och Sandras) mobiler stulna, så jag fick lov att köpa en ny. Jäkligt surt, men man kan ju inte vara utan. 
Någon dag efter det åkte jag till Gran canaria, och nu så har skolan börjat igen. Har en hel del spännande saker fram över, åker ju till Teneriffa mellan 27-29 september och är där fram till veckan innan julafton. Ska bli kul att få dela med mig av den resan med er! :) 

På fredag åker jag, min syster och mamma till Stockholm. Jag hade tänkt att bara följa med som stöd och heja medan dom springer tjejmilen, men finaste mamma bokade in mig också. Så ska bli så kul! Vi ska fara till stan i veckan och hitta matchade outfit att springa i. Hihi! 
Kommer ett inlägg om Gran canaria senare. Puss på er
Från Puerto Rico


Bilder från utgång med mina klasskompisar i lördags. Sjukt bra kväll!




Ditt vackra namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Hej, mitt namn är Sanna Lundberg. Jag är en glad tjej från Umeå och är 18år. Jag går andra året på gymnasiet,Hotell&Turism linjen. I min blogg kommer du läsa till störstadels om min vardag, men även om träning, resor och annat kul. Hoppas du gillar min blogg!

Kontakta mig på [email protected]